Malaysia tanah Airku

Malaysia tanah Airku
Jalur gemilang

Tuesday, February 17, 2009

YB Pakatan Rakyat harap tarik balik tuduhan

Assalammualaikum,

buletin 1.30 tengahari tadi di TV3 amat mengejutkan saya.. sidang akhbar itu adalah berkenaan dengan adun bukit lanjan yang telah dicabul hak privasinya . Di Sini wacana Pemuda UMNO DUN SUNGAI PINANG menggesa agar YB Sivarasa Rasaiah agar menarik balik kenyataan secara terbuka kerana telah mengatakan peristiwa yang menimpa YB BUkit Lanjan adalah disebabkan oleh BARISAN NASIONAL......

kami juga menggesa agar satu laporan polis dibuat terhadapnya sehingga beliau menarik balik kenyataan yang bebaur fitnah dan ianya merupakan satu tuduhan palsu.

Apakah yang berlaku kepada Elizabeth Wong adalah masalah peribadi beliau dan tidak kene mengena dengan politik. Sebagai seorang pengamal undang-undang YB Sivarasa sepatutnya tahu apa yang diperkatakannya adalah merupakan satu fitnah dan boleh diambil tindakan.

Selain itu pihak wacana juga amat berharap pihak polis akan menyiasat perekara ini supaya dalang sebenar akan dapat ditangkap. Kepada Pihak TV3 harap dapat simpan rakaman tersebut supaya dapat dijadikan bukti dimahkamah.

Disini juga pihak Wacana ingin melahirkan rasa simpati kepada YB bukit lanjan diatas segala musibah yang telah melanda beliau. dan berharap agar beliau sabar sesabarnya.

yang benar
Pengarang

3 comments:

  1. salam kenal,
    Jemput adds blog saya http://nasilemakbungkus.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Inilah masaalah PR. Bila kena batang hidung sendiri semua kerana BN. Siapa pulak orang BN yang sibuk nak selak kain orang lepas tu tangkap gambar celah kangkang. Mudah sangat Pemimpin-pemimpin PR ni mendedahkan tubuh mereka pada orang BN. Jelas nampak pemimpin-pemimpin PR jenis yang mempunyai benci dan dendam kesumat yang amat tinggi, tidak boleh berfikir dan pengikut jenis katak bawah tempurung.

    ReplyDelete
  3. Gua dah tengok gambo Elizebeth yang tengah bogel tu. Member gua ada dapat, 2 keping lagi....mak Oiiiiiii...slurpppppp....cun gila ko bila tak pakai baju...tanpa seurat benang pun.

    Pada Gua gambo tu bukan gambo curik...tapi memang gambo yang Eli tengah beraksi atas katil kooooooo....eeeee tak leh nak ingat la...

    Tak yah la KELING Sivarasa ngan Anwar Al Juburi nak buat citer macam-macam...kata gambo tu BN punya keje...Gambo-gambo tu semua Eli dengan rela beraksi masa kena amik gambarnya....clear koooooo...segala-galanya clearrrrrrrr.......

    ReplyDelete