Malaysia tanah Airku

Malaysia tanah Airku
Jalur gemilang

Wednesday, February 18, 2009

Sedutan Gambar Dari blog Panglima Perang Cyber


Edisi Pagi : Gambar Hakim 'PAS' yang akan adili petisyen Nizar - Malaysiakini
#fullpost{display:inline;}
Selepas menyiarkan salinan artikel dari blog Another Brick In the Wall saya mendapat komen sangat hangat dan penuh 'cacian' dari pihak sana.
Saya juga dimaklumkan beliau ada tambahan info dan rupanya ada gambar Hakim tersebut di sana dan ia sudah dimasukkan dalam posting terkini pagi ini...
Saya rasa isu ini sangat ditakuti oleh mereka hingga terpaksa meluahkan kemarahan yang amat sangat di blog ini..samada di ruang komen atau chatroll atau peti SMS saya..
Sudah tentu ia kerana pendedahan BPN ini akan menipiskan harapan pihak sana agar petisyen ini berjaya dan memberi kemenangan kepada mereka. Sedangkan jika ia berjaya maka maruah Sultan Perak akan tercemar dan juga maruah Pakatan Rakyat yang menderhaka terhadap Sultan akan makin bersinar.
Sikap menderhaka pasti akan dilawan habis habisan dan BPN tidak akan gentar walau sedetik untuk melawan mereka yang inginkan sifat sifat derhaka mendasari hati hati rakyat Malaysia.
Ayuh sahabat semua kita lawan dan dedahkan perkara ini demi agama bangsa dan negara kita...

Takbirrrrrrrrrrrrr Allahu Akbar !!!!!!!!!!!!!!!

Barisan peguam PAS yang terlibat dalam petisyen Pilihan Raya N.06 Kubu Gajah dan P.67 Kuala Kangsar pada Jun 2008. Hakim Tuan Arif adalah yang ketiga dari kanan di barisan hadapan. Ihsan dari blog Lajnah Undang-Undang dan Hak Asasi Manusia Dewan Pemuda PAS Kelantan

No comments:

Post a Comment