Malaysia tanah Airku

Malaysia tanah Airku
Jalur gemilang

Thursday, February 5, 2009

Tahniah!!!! Barisan Nasional Negeri Perak... dan Rakyat Negei Perak.

Assalammualaikum warahmatullahiwabarakatuh,

Pertama-tamanya sekali bersyukur saya kehadarat Allah s.w.t diatas kurnian dah rahmat yang telah diberikan kepada rakyat perak. Sesungguhnya kami amat cemburu. Cemburu kerana hak-hak dan kedaulatan agama islam telah berjaya ditegakkan oleh rakyat Negeri Perak.

Bagi kami rakyat negeri selangor akan berusaha dengan sebaik mungkin agar hak-hak dan kedaulatan agam islam di selangor juga akan berjaya ditegakan disini.

Kepada Datuk Dr. Zambery Bin Abdul Kadir kami ingin mengucapkan tahniah dan tahniah lagi dan amat berharap agar dengan kepimpinan Datuk Negeri Perak akan lebih dirahmati.

Buat Blogger BPN dari Negeri Perak.... tahniah perjuangan anda telah berjaya... namun haruslah diingat untuk mendapat kembali kepercayaan rakyat amat susah... namun nak mengekalkannya lagi susah.. sooo teruskan perjuangan anda......demi agama, bangsa dan negara.

Buat rakyat selangor jadikan apa yang berlaku di negeri Perak sebagai semangat untuk meneruskan perjuangan ... insyaallah Allah s.w.t akan merahmati kita.

Buat MB terpendek ( masa) 11 bulan sahaja, terimalah kenyataan .... dan janganlah INGKAR DENGAN ARAHAN SULTAN....... jadilah role model yang baik... ikutlah lunas-lunas agama... bukalah minda dan terimalah qada dan qadar...matlamat tidak akan menghalaLkan cara..SESUNGGUHNYA SETIAP SESUATU YANG BERLAKU ITU ADA HIKMAHNYA.

PESANAN KEPADA SELURUH JENTERA DUN SUNGAI PINANG KHASNYA DAN KAPAR AMNYA.... BIAR MERAKA TERASA AKAN KEHADIRAN KITA DISINI.............

Semoga Allah s.w.t akan terus merahmati seluruh umat islam di Malaysia khasnya dan didunia amnya

1 comment:

  1. tahniah juga pada rakyat perak. selangor bila lagi ni?

    ReplyDelete