Malaysia tanah Airku

Malaysia tanah Airku
Jalur gemilang

Friday, July 17, 2009

Progam ketua Pemuda UMNO BHG KAPAR

Ketua Pemuda UMNO bahagian Kapar..Tuan Haji Rosli Abdul Hamid telah turun Dun Sungai Pinang. Jika sebelum ini perjumpaab sebegini diadaka di Zon 2 kali ini perjumpaan ini diadakan di zon 1 dan mengambil tempat di rumah Saudara Mahathir.
Menurut tuan Haji Rosli, ini adalah program yang ke19 yang telah diadakan di sekitar Kapar.
Program ini adalah bertujuan untuk beramah mesra dengan semua ketua Pemuda dan ahli di peringkat cawangan ini. Di dalam majlis ini juga Tuan Haji Rosli memaklumkan bahawa Pusat Latihan dan Khidmat Masyarakat telah ditubuhkan dan bersedia untuk digunakan oleh semua ahli-ahli pemuda di Bhg Kapar.
Tuan Haji Rosli juga amat berharap agar dalam program ini beliau akam dapat mendengar sendiri rintihan atau pernasalahan yang berlaku di peringkat Cawangan dan juga sesi Q and A juga diadakan dengan semua peserta yang hadir.
Perjumpaan juga telah dihadiri Saudara Rahim Sharuddin Ajk UMNO bahagian Kapar, Saudara Sharul Nizal Bin Hj Ali, S/u pemuda bhg Kapar, Saudara Khairul Azlan Syah, Ajk Pemuda Bahagian Kapar, Saudara Muhamad Nor Hj Kassim, Ketua Penerangan Pemuda Bahagian Kapar dan juga Fuad Syahrin Misbah , Penyelaras Dun Sungai Pinang
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment