Malaysia tanah Airku

Malaysia tanah Airku
Jalur gemilang

Monday, April 27, 2009

Program Turun Padang, Ketua Pemuda ke Rumah Saudara Azhar





























Program Turun Padang Ketua Pergerakkan Pemuda Bahagian Kapar ke cawangan-cawangan adalah bertujuan untuk medapatkan maklumbalas hasil daripada mesyuarat pertama cawangan-cawangan dan untuk menyampaikan perancangan dan program-program pemuda Bahagian Kapar.

Perkara -perkara berbangkit yang perlu diselesaikan oleh Ketua Pergerakkan Pemuda Bahagian Kapar, Dun atau cawangan-cawangan.

Selain itu program ini juga adalah bertujuan untuk merapatkan hubungan diantara Pemuda bahagian Kapar dan juga pemuda Cawangan.

Program yang diadakan di mengikut abang angkat zon 2 Sungai Pinang iaitu Saudara Hafizzudin Muzzaiyin diadakan di rumah Saudara Azhar atau lebih dikenali sebagai kahong, ketua Pemuda Cawangan Batu 4 telah berjalan dalam susana santai , harmoni antara pimpinan bahagian dan cawangan.

Program ini telah dihadiri oleh Ketua Pergerakkan Pemuda Bahagian Kapar, Tuan Haji Roslee Bin Abd hamid , Naib Ketua Pemuda UMNO Bahagian kapar , Saudara Nor Azizi Bin Ishak, Setiausaha Pergerakkan Pemuda Umno Bahagian Kapar, Saudara Sharul Nizal Bin Haji Ali, Bendahari , Saudara Izam Bin Idris, Ketua Penerangan Pemuda Bahagian, Saudara Mohammad Nor bin Haji Kassim, Pengerusi Dun Sungai Pinang, Saudara Fuad Syahrin Misbah, dan semua Ketua Pemuda Cawangan di dalam dun Sungai Pinang.;

2 comments:

  1. http://bbcatlover.blogspot.com/2009/04/tahniah-kerajaan-selangor.html

    Mohon pehak tuan salurkan maklumat ini pada pihak yang berkaitan/waris supaya diberi pelajaran kepada blogger yang celupar ini.

    http://jamilismail.blogspot.com

    saya orang jauh.. tak tahu mana nak salurkan..Port Klang dan Sungai Pinang pun saya tak pernah sampai.

    ReplyDelete
  2. Salam... Bro, sila berikan email anda secepat mungkin kepada saya... terima kasih...

    ReplyDelete