Malaysia tanah Airku

Malaysia tanah Airku
Jalur gemilang

Wednesday, September 16, 2009

Penyerahan sumbangan

Majlis Penyerahan Sumbangn Aidilfitri Pemuda UMNO Kapar, pd 16.9.09(rabu), 10.00mlm di Pusat Khidmat Pemuda, Bt. Belah. Smua AJK DUN d minta hadir.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

  1. Sudah tujuh kali PRK diadakan selepas PRU12. Malang sungguh bagi nasib BN/UMNO, cuma menang sekali sahaja di Batang Ai, Sarawak.

    Sebenarnya BN/UMNO memang sudah tiada harapan lagi untuk menang dalam mana2 PRK atau pada PRU13 nanti. BN sudah tidak diterima oleh rakyat yang sudah sedar akan keburukan parti itu.

    UMNO sebagai parti utama bermasalah kerana masih lagi ramai pemimpin yang 'rasuah' berada berkuasa dalam parti itu. UMNO tidak akan diterima rakyat selagi ianya tidak dibersihkan 100%.

    ReplyDelete
  2. nala rekek.. tuan nala.. kalo rasuah yang dijadikan ukuran maka tuan telah tersalah kerana rasuah bukan sahaja berlaku dalam BN tetapi juga Pakatan haram.. kerana mana pergi isu penyelewengan 345000 oleh mak angkat dun sementa, mana perginya rasuah TBH dan mana perginya rasuah ronnie the don liu... macam mana pula dengan kedudukan adun melor...
    Rasuah adalah masalah semua orang.. bukan sahaja tanggungjawab kerajaan tetapi pembangkang juga bertanggungjawab... janganlah apabila keputusan undang-undang itu berpihak kepada pakatan haram.. tuan akan cakap semua nya baik, semuanya adil,semuanya bagus.. tetapi apabila keputusan undang-undang tidak memihak kepada pakatan haram maka kita kata lah pulak.. ini RASUAH, INI , KETIDAADILAN KERAJAAN, INI KEZALIMAN..
    so terpulang kepada tuan untuk bercakap atau memilih tetapi kalo saya, saya kan memilih untuk tidak hipokrit. kerana ia lebih dekat dengan munafik.

    ReplyDelete