Malaysia tanah Airku

Malaysia tanah Airku
Jalur gemilang

Wednesday, August 5, 2009

PAS BONEKA DI SELANGOR




Selepas beberapa keaadaan di Selangor yang saya pasti telah menyentakkan jiwa anak jati selangor..Saya lihat sebuah pakatan haram yang BERSEKUDUDUKAN telah mula mejadi retak...


Sebelum memenangi PRU 12.banyak yang telah dijanji kan oleh pakatan haram ini... walau bagaimanapun.. apa yang kita lihat makin hari makin .teruk...




Satu perkara yang boleh dipuji pada pendapat saya ialah.. ketika arak dirampas oleh Pegawai MBSA...
walaubagaimanapun disebalik rampasan itu telah terserlah siapa sebenarnya boneka dalam pakatan.. perkaraini sebenarnya telah jelas kelihatan apabila DAP.. tanpa segan silu memberikan amaran kepada EXCO agama islam di Selangor. dan Hari ni telah digertak lagi oleh DAP...di sebalah PJ. Lihatlah bagaimana PAS diperkotakkatikkan oleh rakan sekutunya.. malah Kaled breahim pun tak berani nak menegur..




Perubahan Portfolio yang dicadangkan oleh PAS. sebenarnya adalah untuk memesongkan perhatian bukannya kaedah penyelesaian... Sekiranya benar PAS sepatutnya mempunyai kuasa yang lebih dalan Pakatan... bukannya menjadi tunggangan pihak tertentu..


apakah kedaulatan agama islam dibumi selangor ini terpelihara.




PAS sekiranya mahu terus terlibat.. maka mereka harus lah menanggung dosa syubahah...janganlah kita lihat hanya dari sudut arak, tetapi bagaimana pulak dengan SPA, Pusat Pelacuran, Judi. dan yang penting sekali janji..yang tidak ditepati .. adakah ianya munafik.. atau tidak.. adakah ahli PAS sanggup bersekongkol dengan mereka.. Ada Satu Persoalan yang Saya nak ajukan kepada Warga PAS.. sekiranya keadaan seperti itu berlaku.. siapa sebenanya yang yang gagal menegakkan syiar islam. Adakah kerana kuasa PAS sanggup menunggang terbalikan agama..?




Saya juga berpendapat.. tidakah ahli pas Sedar kenapa beberapa orang Pengikut Setia Nuar Brahimtidak didalam PKR tetapi berada didalam PAS.. cuba fikirkan...




Adakah selepas ini Apabila kerjaan Pakatan Haram memerintah... orang melayu islam akan menjadi lebih dominan.. atau adakah agama islam akan menjadi terpinggir seperti di negara Thailand..cuba tuan-tuan pkkan.




Saya hairan kenapa perkara perkara terkutuk itu seolah-olah direstui oleh PAS...adakah Hj Hadi sudah tidak mempunyai taring... atau pun memang Pernikahan PAS ini adalah pernikahan haram ... yang sebenarnya memang digunakan PAS.. agar dapat memecahbelahkan orang islam dan melayu...




Dan semua perkara ini makin bertimpa -timpa lihat pulak keyataan seorang ahli parlimen PAS.. tentang isu penggunaan nama Allah s.w.t bagi agama lain ... dia menyokong pulak... tak ker benda tu nanti akan menimbukan keraguan dikalangan umat Islam...tertutamanya anak-anak kita nanti.. hayatilah firman Allah dalam surah Al kafirun yang bermaksud. "




"[1]Katakanlah (wahai Muhammad): "Hai orang-orang kafir! [2]"Aku tidak akan menyembah apa yang kamu sembah. [3]"Dan kamu tidak mahu menyembah (Allah) yang aku sembah. [4]"Dan aku tidak akan beribadat secara kamu beribadat. [5]"Dan kamu pula tidak mahu beribadat secara aku beribadat. [6]"Bagi kamu ugama kamu, dan bagiku ugamaku".




adakah itu masih tidak jelas kepada ahli parlimen tersebut... Sebab tu kita kener berhati-hati.. kekadang yang ada dalam PAs ni bukan ULAMAK tetapi ULAR DALAM SEMAk..

No comments:

Post a Comment