Malaysia tanah Airku

Malaysia tanah Airku
Jalur gemilang

Tuesday, March 17, 2009

Ceramah isu-isu Semasa Di Pusat Latihan Pemuda UMNO Malaysia

Assalammualaikum,

Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf kerana telah lama tidak mengemaskini blog ini... ini kerana terdapat beberapa tugasa yang saya perlu siapakan segera.....

Pada 7hb Mac 2008 Pergerakkan Pemuda UMNO Bahagian Kapar telah menerima jemputan dari Pergerakan Pemuda UMNO Selangor untuk menghadiri Majlis Penerangan Isu-isu Politik Semasa :Perak-Dari persepektif perundangan.

Pemuda Dun Sungai Pinang telah diwakili oleh Saudara Fuad Syahrin Misbah, Penyelaras Dun, Saudara Sharul Nizal Bin Haji Ali, Saudara Jeffry Ayob dan Mohd Khairul Idzwan Bin Mohd Saad.

Terdapat beberapa dokumen yang akan saya siarkan nanti.. kerana dokumen tersebut sedang dalam proses imbasan dan tapisan...

banyak perkara yang menjadi persoalan dengan isu diperak.... seolah-olah ... semua yang UMNO atau Barisan Nasional yang salah... tetapi sekiranmya diperhalusi dengan sehalus-halusnya ... sebenarnya PAKATAN RAKYAT @ Penipu RAKYATtelah banyak meperbodohkan rakyat... dan bercakap... seolah2 undang-undang adalah adalah satu tafsiran yang sekiranya menguntungkan pakatan rakyat.itu baik, bagus dan beriman,,,, manakala sekiranya tidak menguntungkan mereka...undang-undang tu zalim..yang berperikemanusiaan.... ..
untuk menjadi pemimpin kita seharusnya tahu akan undang-undang dan bukan menjadi orang yang akan melanggar undang-undang ... sedangkan seorang pemimpin sepatutnya menjadi contoh dan tauladan yang baik kepada semua ...orang..

ok sekian nantikan dokumen tersebut tidak lama lagi.....

No comments:

Post a Comment